Followers



Wednesday, June 25, 2008

FINALLY - part1

hpp ho!

mood menulis tgh separuh datang nih, separuh?hehehee, baik cepat wat entry nih, act entry ni mmg dah lama nak wat, since habis SEM7 hr tu, SEM7?, ye aaa, repeat paper kan, entry ni about my sem7 at PSIS (Politeknik Sultan Idris Shah, Sabak Bernam yawww!), aku start join 'repeat club' start sem 6, which mean subject sem 5, oh tidak, nightmare, ms tu aku repeat 3 paper woo, gila teruk, pe masalah aku ntah, xde fokus kot, fokus kelaut, byk anasir-anasir luar mengganggu, lg st aku mmg kuat tido, bayangkah eh, orang dah habis kelas, aku br nak bangun, selalu bertembung kat elephant walk, so mostly kelas yg pagi2 tu mmg aku sapu habis, time management mmg hancur glee, dushhh.

so sem 6 aku agak tragis, aku wat rayuan kat KJ(ketua jabatan) 3,4 kali sbb nak amik semua subjek dlm satu sem, aku xnk additional sem, aku x dibenarkan amik semua subjek sbb dah melebihi jam kredit yang dibenarkan, kali terakhir aku wat rayuan br lulus, myb aku berjaya 'perdayakan' KJ dgn muka seposen aku kot, heh, subjek sem 6 ada 8+subjek repeat, overall aku de 10 subjek, xmo extand sem punya pasal, tp 4 subjek xde final, so yang ada final 6 subjek je, bermulalah keazaman aku meluak2 utk study hard for that sem, 'hangat2 tahi ayam'.

sem 6 tu consider sem akhir aku, sem6 gak antara sem yang best, new roomate line up, hahaha, roomate plg wicked kt dunia, hr2 nak gaduh je, kobe+awe+alin ngan aku, alin tu azlin shah, laki-laki aa, diorang support aku amik semua subjek, kutuk+perli+caci+maki kalo aku x pg kelas, awal2 sem rajin la aku g semua kelas, semangat awal sem, lama2 attitude lama aku dtg blk, lg2 kalo kelas ptg after lunch, aku akan pergi kelas pagi, ptgnye pun ada kelas, gap antara kelas pg ngan ptg agak lama laaa, so aku akan balik bilik dulu, guling2, wat pe yang patut dan kadang2 terlena, dushhh, tp yang bestnye bile aku bangun tdo dapat massage yang mengatakan kelas batal, hohoho, mmg x salah pilihan hamba, heh.

sem 6 tu aku bawak transport, 'mr handsome grey atoz' aku, byk berjasa mamat nih, sem 6 gak aku bawak tv atau nama saintifiknye televisyen, hohohh, setiap malam tonton 8tv, petang manjalara, hahahaha, kobe lak bawak PS, tp aku x layan pun, ms sem 5 kitaorang mmg dah plan nak travel ms sem 6 nnti, semua roomate aku agak 'berhati kering','berjiwa besar' walaupun kadang2 'cite je lebih', kitaorang keluar masuk poly sesuka hati, awal sem pergi lawat umah awe kat perak, g tengok the simpson kat times square, midnite beb, g laundary tgk hujan peform, suka2 hati je, masuk poli pkl 3,4 pg, wat muka selamba je kat pak guard, hoho, lg satu paling best masa sem6, bulan puasa, mmg syok gilee, ptg2 je pergi bazaar, buka sama2, kalo x tido petang, kitaorang g bazaar sg besar, kalo pkl 6.30 baru nak terjaga dr tido g bazar parit baru je lah, byk lak lauk pauk dia, banyak...

to be continue...


No comments: