Followers

Saturday, April 23, 2011

please leave one comment about this photo

this is my comment:
taktik baru meminta sedekah oleh warga asing ni agak melampau, kalau dibiarkan akan berleluasa, memalukan, lagi-lagi berlaku di Malaysia, kalau ini sindiket kenapa tidak dibenteras, kalau ada yang disogok, ada pihak tak buat keje ke?

8 comments:

Imran Hamid said...

pergh... agak2 ah nk mintak ngan org time dlm keta tgh jam ==' demn

Hafiz Atan said...

tu lah, lagi pun cara ni xleh blah ar

DAUD said...

dari dia minta sedekah gitu, baik dia jual air time jam.

dah follow ko da...

Hafiz Atan said...

tau takpe

Hafiz Atan said...
This comment has been removed by the author.
Razali Zain said...

Tgk dan amek iktibar, kalau kita tak buat peluang. Nanti bila jadi pape?

Razali Zain said...
This comment has been removed by a blog administrator.
Hafiz Atan said...

lain macam je bang, lol