Followers



Tuesday, April 19, 2011

GLAM's 7th anniversary party

saya baru pulang dari GLAM's 7th anniversary party, follow Anizam Yusof , sila google, dia dapat invitation dari editor GLAM sendiri, Suzie Adnan, kali kedua dalam minggu ni saya menemani dia ke event, yang pertama dulu memang secara paksaan, yang kedua ni memang interesting

tema event ni "GLAM chic", tak lah beria sangat bergaya, pakai apa yang ade je, oh ye, Phya dan suami, Pires turut serta bersama kami, event ni memang glam la, bukan sebarang glam, glam yang "baik punya", ramai jelitawan dari kalangan artis, model, penggemar fesyen dan orang-orang belakang tabir yang saya gelar "fashion people", spot few people yang famous tapi tak berkesempatan tegur, antaranya idan, photographer fashion yang handal tu, syomir izwa, baharim, dll

antara artis yang hadir sangat ramai antaranya tiz zakiyah, marion counter, bront palare dll, saya sempat bertegur dengan one of top wedding planner in town, Datin Lynda Rahim, ini merupakan kali kedua saya berjumpa dengan beliau, oh ye, Tengku Azura dan Eryna Salim menyapa saya, "macam kenal", kata kak zura, dan Eryna yang sememangnya model favourite, awal-awal dah menyapa dari jauh, tak rugi follow Faysall Hashim shoot diaorang 2 weeks ago dekat studio UITM Shah Alam, Eryna, model yang saya post gamba dia dengan saya dekat facebook, dia pakai baju ala-ala pokok pisang tu

lastly Bustamam Mokhtar from white studio yang sememangnya terkenal dengan masterpice yang hebat juga mempamerkan hasil kerja beliau, kebanyakannya diambil di luar negara, interesting sangat-sangat, mostly fashion photography, di pamerkan seakan galeri yang tidak berdinding, abang bus ni memang terkenal sebagai photographer yang hebat, kalau tak silap beliau punya core is potraits and fashion, kalau beli majalah glam akan selalu nampak artwork dia, satu level yang tinggi dalam kerjaya sebagai photographer

event
ni memang menarik, bagi saya exposure yang berbeza skit selain wedding photography, and one more thing it's polish my soft skill on how to mingle around in that kind of crowd

*need to bring camera nextime,
tapi bukan dslr la

No comments: