Followers



Sunday, July 17, 2011

so?


semalam satu hari saya flat akibat job jumaat dan sabtu, client sungguh seronok dilayan, pengantin perempuan pantang nampak kamera, saya pula tengah asah skil ber-freelensing

sejak sabtu hari tu saya jadi morning person, pagi-pagi lagi dah bangun, hari ni asalnya kene teman ayuni*adik pergi KL dengan "kawan" dia, nak cari baju melayu katanya, tapi saya ada masalah la pasal jalan kat KL, karang sesat tak tentu pasal, dah la kawan dia tu mai dari Singapore, memburukkan lagi keadaan kaki pula sakit, sakit "bermusim"

so pagi ni saya decide teman ayuni dan "kawan" dia pergi breakfast then balik rumah, what i had for breakfast? laksam 1+ayuni punya tak habis, teh o ais+milo ais ayuni yang tak habis, so now u know why ayuni je yang kurus antara kami bertiga*me and my two sister yang join so called "diet program" last year

pastu balik rumah terjelepuk atas tilam, bukak laptop, facebook sikit, edit gambar sikit, then tido je lebih, so?

*yoga mat/workout mat ni dah nak dekat 3 bulan beli tapi tak guna-guna

No comments: