Followers

Monday, May 23, 2011

bukan entry meatball

"biasalah tu, kalau tengok dekat singapura, kalau tak silap, kenny rogers/donut JCO tak halal, tapi bile sampai malaysia semua tu jadi halal", statement macam ni lah yang buat kita, rakyat malaysia terus menikmati meatball tu, saya pasti untuk meng-convert sesuatu makanan non halal menjadi halal pasti banyak prosedur dia"

"mencari yang halal itu fardhu bagi setiap muslim"

2 comments:

anne said...

meatball kt ikea tu x halal ek...?

Hafiz Atan said...

aku pun tak tahu, takde cerita yang sahih