Followers



Saturday, May 21, 2011

last week


saya hampir lupa apa saya buat last week, setelah memerah otak baru boleh ingat, last week saya jobless, kesempatan itu digunakan meng-support member, band member saya, nurjiwa, nama band dia "friday king road" atau nama melayu-nya "lorong raja jumaat, actually band ni baru lagi, before this member saya ada band lain, tp ade few ahli lama dalam band ni, saya suka dengan line up baru ni, maybe sebab ada bunyi keyboard kot + pemilihan lagu mereka lebih ber-jiwa, hari tu diaorang perform dekat senyap cafe, xtreme park, shah alam, rupanya owner senyap cafe ni adalah owner lepak cafe, tapi lepak cafe dah tutup rasanya, performance malam tu best, crowd pun happening

ahad-nya pula, belah malam ada "reunion kew", PKA1 SMT Klang 2002/2003, biasalah tak ramai yang hadir, pasal tu saya tak plan beria pun, muka yang sama juga, cuma kali ni ada izaura, tapi tetap meriah, tepi swimming pool lagi, makanan terbaik, prepared by riziana, click sini untuk video malam tu, ada buat wawancara sikit, semuanya impromtu je


best kan music video ni?

No comments: