Followers



Monday, May 9, 2011

hari minggu yang lepas

as usual this week ada job, but only on sunday, E-day dekat taman sentosa Klang, malam pula kene follow Anizam Yusof for Zed Zaidi's reception, plan awal dia nak saya cover dia tengah siapkan nelly, zed's wife, tapi bilik penuh dengan media dan official photographer, so saya melangut je dekat lobby hotel, malam tu sempat shoot sikit for my own portfolio, deko malam tu memang cun, by flora etc, malam tu banyak artis dan orang kenamaan yang hadir, yang paling penting Datuk Maznah pun hadir as a VVIP, tak sure pula ape kaitan Datuk dengan Zed Zaidi

Datuk menyapa dan kenalkan saya pada Datin Annahita yang duduk di sebelahnya, selepas menyuruh saya mengambil gambar beliau dengan tetamu yang duduk semeja dengan beliau, beliau menanyakan no telefon saya

"u bagi no telefon, nanti saya contact", Datuk Maznah
"er, er", saya
"012-2177381", dengan tidak semena-mena saya bagi Datuk no lama
"ni no lama, saya tak pakai dah, no baru saya...", tambah saya
"er, errr", tiba-tiba saya terpinga-pinga
"Datuk, saya gugup", bisik saya di telinganya

malam tu boleh pula saya gugup bile berbual dengan Datuk, nasib baik akhirnye berjaya juga bagi nombor, itu pun saya tak sure, weather 012 or 019, bhahaha

click here for some of the photos

Entries that related to Datuk Maznah Hamid
"Jual Diri" Sebelum Produk atau Servis
1st entry on May

No comments: