Followers



Monday, June 6, 2011

hari guru

masa tengah tengok masterchef tadi, tiba-tiba teringat dekat "hari guru", tak sure part mana yang buat saya teringat, maka terbitla entry ni, di kesempatan ini, walaupun dah terlambat saya ingin mengucapkan terima kasih kepada

orang yang mengajar saya "shutter dan aperture", saudara Joe Zakaria

orang yang banyak membimbing saya dalam photography, saya gelar dia hero, saudara Mukhriz Latif

orang yang membimbing dan banyak mempengaruhi saya dengan karya-karya dan prinsip photography-nya, saudara Udey Ismail

saudara Saiful Nang, yang saya gelar "dewa photography" yang memberi peluang dan membuka jalan kepada saya dan rakan-rakan dalam bidang photography, khususnya wedding photography

last but not least kepada rakan-rakan photographer yang banyak berkongsi dan memberi tunjuk ajar, semoga rezeki kita makin bertambah, Insha Allah

No comments: