Followers

Wednesday, July 27, 2011

petang tadi

petang tadi, ibu dan ayah duduk di sofa sambil menonton televisyen

#babak 1

"awak ni, ade je tak kene kalau cerita melayu", balas ibu kepada komentar-komentar ayah yang sememangnya anti terhadap drama-drama melayu

#babak 2

"alang *nama panggilan saya dirumah, nanti awak orderkan ibu macarons, ibu ada nampak dekat facebook awak", ibu

"ibu tengok yang mana 1?", saya

"dekat facebook awak la, yang nama smooch tu, tapi nama dia macrons sebenarnya, makanan orang putih tu, orang sini dah pandai buat, dia pakai telur putih", terang ibu panjang

"itu makaroni kot", celah ayah

macam-macam


please Like Hafiz360 for more info *click on above picture

2 comments:

DAUD said...

pe kaitan babak 1 dan 2,
ko saje nak promote biskut e

Hafiz Atan said...

mmg xde kaitan la daud, aku saje nk rekodkan kejadian ptg smlm